Kontaktní údaje
office line s. r. o.
Do Čertous 2635/20
(budova D1)
Praha 9, 193 00
tel: +420 272 700 907 - 8
office@officeline.cz

Servis a reklamace

Pro maximální spokojenost našich zákazníků se snažíme poskytovat ty nejlepší služby a servis. Pokud máte jakýkoliv technický problém s našim produktem, neváhejte nás kontaktovat.

Potřebujete-li uplatnit reklamaci nebo pozáruční opravu na zakoupený produkt, tak vyplněním našeho online reklamačního protokolu Vám umožníme rychlejší a jednodušší proces.

U všech reklamací musí být do formuláře vložena kopie faktury.
U výrobků Dahle je také nutné nahrát obrázek typového štítku.

Vyplněný protokol odešlete potvrzením tlačítka pro odeslání.

Reklamační řízení na produkty Dahle a Novus nelze bez tohoto formuláře zahájit!

Reklamovaný výrobek prosíme doručit těmito způsoby:
1. osobně na adresu sídla společnosti.
2. přepravní službou - výrobek musí být řádně zabalen, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Nejlépe v původním obalu, ale není podmínkou.

Vzor typového štítku zařízení Dahle:

stitek1
stitek2

V případě nejasností neváhejte kontaktovat přímo naše servisní oddělení.

labas

Jiří Labaš
servis a reklamace
tel.: 775 368 011
tel.: 281 864 648
e-mail: reklamace@officeline.cz

MICOS s.r.o.
servis Novus-Dahle pro Moravu
Vápenice 17
796 01 Prostějov

Kontakt:
Libor Mrtvý
tel.: 582 307 814
e-mail: libor.mrtvy@micos.cz