Servis a reklamace
Pro maximální spokojenost našich zákazníků se snažíme poskytovat ty nejlepší služby a servis. Pokud máte jakýkoliv technický problém s našim produktem, neváhejte nás kontaktovat.
Potřebujete-li uplatnit reklamaci nebo pozáruční opravu na zakoupený produkt, tak vyplněním našeho online reklamačního protokolu Vám umožníme rychlejší a jednodušší proces.
U všech reklamací musí být do formuláře vložena kopie faktury.
U výrobků Dahle je také nutné nahrát obrázek typového štítku.
Vyplněný protokol odešlete potvrzením tlačítka pro odeslání.
Reklamační řízení na produkty Dahle a Novus nelze bez tohoto formuláře zahájit!
Reklamovaný výrobek prosíme doručit těmito způsoby:
1. osobně na adresu sídla společnosti.
2. přepravní službou - výrobek musí být řádně zabalen, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. Nejlépe v původním obalu, ale není podmínkou.
Vzor typového štítku zařízení Dahle:
V případě nejasností neváhejte kontaktovat přímo naše servisní oddělení.

Jiří Labaš
servis a reklamace
tel.: 775 368 011
tel.: 281 864 648
e-mail: reklamace@officeline.cz

MICOS s.r.o.
servis Novus-Dahle pro Moravu
Vápenice 17
796 01 Prostějov
Kontakt dispečink:
Simona Petržílková
tel.: 582 307 802
e-mail: simona.petrzilkova@micos.cz